مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 12:052021-05-29پزشكي

میرزا بیگی: در رأس وزارت بهداشت فردی قرارگیرد که تضاد منافع نداشته باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد میرزا بیگی، رییس سازمان نظام پرستاری در برنامه تهران ما سلامت رادیو تهران با اشاره به کمبود نیروی پرستار در کشور، - رییس سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینکه دو مشکل عمده پرستاران کمبود نیرو و نبود عدالت در نظام پرداخت است، گفت: دولت آینده باید عدالت در پرداخت، تامین نیروی انسانی مناسب و اجرای قانون تعرفه گذاری را در نظر داشته و اجرا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد میرزا بیگی، رییس سازمان نظام پرستاری در برنامه تهران ما سلامت رادیو تهران با اشاره به کمبود نیروی پرستار در کشور، گفت: کرونا به ما نشان داد کمبود نیرو چه تاثیری در مرگ و میر بیماران دارد.

هرجا که نیروی زبده و کافی داشتیم آمار مرگ و میر پایین بود و در مقابل آن هرجا نیروی متخصص کم بود ضربه آن را مردم متحمل شدند؛ به ویژه در دوره پسا کرونا باید از بحث پرستار به تخت عبور کرده و بحث پرستار و جمعیت را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود:، چون بحث بیماری های نوپدید و بیماری های مربوط به سالمندان در آینده هم وجود خواهد داشت؛ به همین دلیل یکی از چالش های اساسی در آینده کمبود پرستار است.

رییس سازمان نظام پرستاری اضافه کرد: برنامه هفتم توسعه همزمان با دولت سیزدهم آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزا بیگی: در رأس وزارت بهداشت فردی قرارگیرد که تضاد منافع نداشته باشد

میرزا بیگی: در رأس وزارت بهداشت فردی قرارگیرد که تضاد منافع نداشته باشد