مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 15:052021-05-29سياسي

انتشار فراخوان ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی


فراخوان ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی از سوی دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منتشر شد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دبیرخانه ستاد اجرایی ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی ششمین نمایشگاه لباس های عاشورایی را در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می کند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، بزرگداشت شعائر دینی و احیای فرهنگ عاشورا در راستای وظایف محوله به کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور عنوان شده است.

ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها با نگاه دینی و طراحی لباس های مناسبتی، مذهبی و عاشورایی در گروه های سنی مختلف، تقدیر از زحمات پیشکسوتان، چهره های ماندگار و فعالان این عرصه در حوزه تولید و توزیع، بررسی نقش لباس و کاربرد آن در ایام محرم صفر و شیوه های انتقال فرهنگ عاشورا و نیز استفاده از علایم و نشانه های اقوام ایرانی در لباس های مذهبی، عاشورایی و جلوگیری از ترویج لباس نأمانوس و نامناسب در مراسم عزاداری و هیئت های مذهبی، از دیگر اهداف ششمین نمایشگاه لباس عاشواریی عنوان شده است.

بخش های اصلی این نمایشگاه شامل: 1- بخش های مسابقه: پوشاک آقایان، پوشاک بانوان و پوشاک کودک و نوجوان 2- بخش رقابتی مجموعه سازان: طراحی پارچه و لباس تولید شده کاربردی در بخش پوشاک آقایان، پوشاک بانوان و پوشاک کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی

انتشار فراخوان ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی