مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-30سياسي

کاندیدای اصلح به جامعه معرفی شود/ اخلاقمداری در صدر امور باشد


رییس ستاد فرزندان انقلاب اسلامی استان همدان معرفی کاندیدای اصلح را مهمترین هدف این ستاد عنوان کرد و بر لزوم رعایت اخلاق در فعالیت های انتخاباتی از سوی کاندیداها و هواداران آنها تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ارشاد استعدادی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید به نقش مهم انتخابات در حفظ و پایداری انقلاب و و مقابله با فساد عنوان کرد: از زمان فعالیت آیت الله رییسی در قوه قضاییه شاهد تسریع در بررسی پرونده های فساد و شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی هستیم.

رییس ستاد انتخاباتی فرزندان انقلاب اسلامی استان همدان در ادامه با بیان اینکه در دوره گذشته تعداد آرای آیت الله رییسی در همدان بسیار زیاد بود که انتظار داریم امسال هم همچون گذشته این مهم رخ دهد گفت: باید با رعایت اخلاقمداری به فعالیت های انتخاباتی بپردازیم، مطمئن باشید اگر این اصل مهم رعایت شود ما پیروز انتخابات هستیم.

گفتنی است با حکم  رییس ستاد فرزندان انقلاب اسلامی آیت الله سید ابراهیم رییسی، ارشاد استعدادی به عنوان رییس ستاد انتخاباتی فرزندان انقلاب اسلامی استان همدان منصوب شده است انتهای پیام/ 3140/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدای اصلح به جامعه معرفی شود/ اخلاقمداری در صدر امور باشد

کاندیدای اصلح به جامعه معرفی شود/ اخلاقمداری در صدر امور باشد