مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 05:202021-05-30اقتصادي

پروژه تالار مرکزی کرمان از 5 استاندار عبور کرد


مجتمع فرهنگی هنری تالار مرکزی شهر کرمان یکی از پروژه های نیمه تمام استان است که طرح مطالعاتی آن از سال 82 آغاز و بعد از تهیه طرح در سال 88 اجرای این پروژه ملی به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی هنری شهر کرمان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، تالار مرکزی شهر کرمان در زمینی به مساحت 37 هزار و 400 مترمربع با زیربنای 14 هزار و 500 مترمربع در حال احداث است که حدود 12 سال از ساخت آن می گذرد و مسئولین استانی و کشوری در دولت های مختلف از روند اجرای این پروژه بازدید کرده اند.

اکنون علی زینی وند پنجمین استاندار کرمان است که از این پروژه بازدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار کرمان امروز 9 خردادماه در حاشیه بازدید از این پروژه با انتقاد از طولانی شدن ساخت آن گفت: این ساختمان بودجه لازم را دارد و ما پروژه های بزرگتر از این داریم که تمام شده است.

زینی وند با اشاره به پیشرفت 97 درصدی ساختمان این تالار، بیان کرد: احتمالا ساختمان این پروژه تا پایان خردادماه به اتمام می رسد ضمن آنکه محوطه سازی آن همزمان در حال اجراست.

وی ادامه داد: امسال پروژه تالار مرکزی کرمان پیشرفت خوبی داشته اما در سنوات قبل کندی در احداث آن وجود داشته است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه این پروژه دو پیمانکار یکی برای ساختمان و دیگری برای سالن ها دارد، افزود: با توجه به افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تالار مرکزی کرمان از 5 استاندار عبور کرد

پروژه تالار مرکزی کرمان از 5 استاندار عبور کرد