مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:002021-05-30ورزشي

سرمربی بسکتبال زنان: والیبال با آن همه هزینه باخت از ما چه انتظاری دارید؟


نیکا بیک لیک لی می گوید هدف از اعزام تیم ملی بسکتبال زنان به مسابقات انتخابی المپیک کسب سهمیه و رفع تکلیف نبوده است و با یک ماه تمرین نمی توان المپیکی شد.

- نیکا بیک لیک لی می گوید هدف از اعزام تیم ملی بسکتبال زنان به مسابقات انتخابی المپیک کسب سهمیه و رفع تکلیف نبوده است و با یک ماه تمرین نمی توان المپیکی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در مسابقات انتخابی المپیک که به میزبانی اتریش برگزارشد، شرکت کرد و با چهار شکست پیاپی از دور رقابت ها حذف شد.

ملی پوشان ایران در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه 21 بر 4 شکست خوردند، در دومین دیدار 21 بر 20 مغلوب تایلند شدند، در سومین دیدار نتیجه را 17 بر 7 به اوکراین واگذار کردند و در آخرین مسابقه هم با حساب 22 بر 2 مقابل استرالیا شکست خوردند.

نیکا بیک لیک لی در گفت وگو با ایسنا به عملکرد ایران مقابل اوکراین و استرالیا اشاره و بیان کرد: این دو مسابقه مطابق پیش بینی هایم سخت بود.

همیشه بازی های اول را به دلیل انرژی بیشتر، بهتر کار می کنیم و در بازی دوم که با دو ساعت فاصله برگزار می شود، انرژی کمتر است.

در دیدار اول مقابل اوکراین بازیکنان خودشان را پیدا کرده بودند و 4، 5 دقیقه بازی در کنترل مان بود اما در ادامه اوکراین با فیزیک عجیبی که داشت ما را تحت فشار قرار داد و از نظر فیزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی بسکتبال زنان: والیبال با آن همه هزینه باخت از ما چه انتظاری دارید؟

سرمربی بسکتبال زنان: والیبال با آن همه هزینه باخت از ما چه انتظاری دارید؟