مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:302021-05-30سياسي

مطالعات واکسن کووایران برکت در تهران و کرج تمام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید رضا مظهری در نشستی با خبرنگاران با موضوع ارائه گزارش پیشرفت فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت با بیان اینکه در فاز نهایی مطالعات بالینی بر اساس هدفگذاری انجام شده باید روی 20 هزار نفر تزریق انجام .

- مدیر اجرایی فاز سوم مطالعات بالینی واکسن تولیدی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه بیش از 100 هزار نفر داوطلب دریافت واکسن در فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت شده اند گفت: مطالعات تقریبا در تهران و کرج به اتمام رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید رضا مظهری در نشستی با خبرنگاران با موضوع ارائه گزارش پیشرفت فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن کووایران برکت با بیان اینکه در فاز نهایی مطالعات بالینی بر اساس هدفگذاری انجام شده باید روی 20 هزار نفر تزریق انجام می دادیم که کار ساده ای نیست و روال متفاوتی دارد اظهار کرد: روی داوطلبین آزمایشات و ارزیابی پزشکی انجام و سپس واکسن تزریق می شود.

اطلاعات وارد نرم افزار ها می شود.

وی افزود: بیش از 100 هزار نفر داوطلب دریافت واکسن در فاز سوم شده اند گفت: 38 هزار نفر از طریق ای گپ و مابقی از طریق 4030 ثبت نام کردند و افراد واجد شرایط وارد مطالعه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات واکسن کووایران برکت در تهران و کرج تمام شد

مطالعات واکسن کووایران برکت در تهران و کرج تمام شد