مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-30سياسي

یادواره شهدای روحانی شاهرود برگزار می شود/ نکوهش تخریب کاندیداها


امام جمعه شاهرود از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت شهادت امام صادق (ع) و یادواره شهدای روحانی مراسمی همزمان با روز 16 خرداد ماه در بسطام برگزار می شود.

- شاهرود- امام جمعه شاهرود از برگزاری یادواره شهدای روحانی شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت شهادت امام صادق (ع) و یادواره شهدای روحانی مراسمی همزمان با روز 16 خرداد ماه در بسطام برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس امینی پیش از ظهر یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی ارشاد اسلامی شهرستان با بیان اینکه انتخابات پیش رو از مناسبت هایی محسوب می شود که برای ما دارای اهمیت است، تاکید کرد: مسائل اجرایی از سوی فرمانداری، هیئت اجرایی و نظارت و … ماه ها و روزهای متمادی در دست پیگیری است اما آنچه که باید درباره آن صحبت شود، مسائل فرهنگی و اخلاقی انتخابات است.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی بد اخلاقی هایی متأسفانه صورت گرفته که البته شدت آن به نسبت دوره های قبل زیاد نیست اما برای همین مقدار بد اخلاقی های اندک نیز می بایست ریل گذاری های فرهنگی صورت پذیرد، گفت: در فضای مجازی شرایط به گونه ای است که گردانندگان کانال بعضاً شناسایی نمی شوند و لذا این امر کار را کمی دشوار می سازد و می بایست ساز و کاری را در نظر داشت اما این کانال چه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای روحانی شاهرود برگزار می شود/ نکوهش تخریب کاندیداها

یادواره شهدای روحانی شاهرود برگزار می شود/ نکوهش تخریب کاندیداها