مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 خرداد 1400 ساعت 13:302021-05-30فرهنگي

سیلی نقد مخاطب بر گلزار و رامبد جوان!


در پلتفرم ها مخاطب پول می دهد تا از محصول با کیفیت استفاده کند ولی در تلویزیون مخاطب برای برنامه پخش شده به صورت مستقیم پولی نمی دهد.

- عصر ایران ؛ نهال موسوی - در چند روز گذشته خبرهای جالب توجهی از پلتفرم های فیلیمو و نماوا به گوش رسید، ابتدا فیلیمو 6 قسمت ابتدایی سریال مردم معمولی ساخته رامبد جوان را حذف کرد، سپس نماوا ادامه تصویربرداری مسابقه هفت خان محمدرضا گلزار را متوقف ساخت.

در مورد مجموعه مردم معمولی گویا علت این بود که مخاطبان از این مجموعه ناراضی بودند و اعتراض مخاطبان نهایتا منجر به این تصمیم شد و فیلیمو اعلام کرد به رامبد جوان و گروه سازنده آن یک فرصت دوباره داده شده است تا بتوانند با کیفیت بالاتر ساخت این مجموعه را ادامه دهند و 6 قسمت ابتدایی را از سامانه پخش خود برداشت و از قسمت 7 به بعد دوباره انگار قسمت اول این سریال است! اگرچه این اتفاق در نوع خود نادر است ولی باز باید با دید مثبت به آن نگاه کرد.

نیما حسنی نسب (منتقد سینما) در این رابطه در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: اگر این هجمه های تند و تیز به ارتقای کیفیت و تغییر اساسی در یک محصولِ سطح پایین منجر شده باشد، موفقیتی مهم برای مخاطب و حتی بیش از آن توفیقی اجباری برای سازندگان و عرضه کنندگان این جنس بنجل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلی نقد مخاطب بر گلزار و رامبد جوان!

سیلی نقد مخاطب بر گلزار و رامبد جوان!