مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 03:352021-05-31سياسي

روابط عمومی ها در دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات اهتمام کنند


فرماندار تفت با بیان این که روابط عمومی ادارات شهرستان از همه ابزارهای موجود برای دعوت مردم و جامعه استفاده کند، گفت: باید این ابزارها در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده شده تا حماسه دیگری در 28 خردادماه در کشور رقم بخورد.

- ایسنا/یزد فرماندار تفت با بیان این که روابط عمومی ادارات شهرستان از همه ابزارهای موجود برای دعوت مردم و جامعه استفاده کند، گفت: باید این ابزارها در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات استفاده شده تا حماسه دیگری در 28 خردادماه در کشور رقم بخورد.

علیرضا نوکار در تکمیل سخنانش در نشست هم اندیشی روابط عمومی ادارات مختلف شهرستان، با اشاره به در پیش بودن برگزاری بزرگ ترین رویداد سیاسی سال، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور حداکثری مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی زده شود.

وی افزود: همه ما کارگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و باید به سهم خود مردم را به حضور حداکثری تشویق و ترغیب کنیم.

نوکار با بیان این که مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد، گفت: این مشکلات دلایل متعددی دارد اما مردم ما نشان داده اند، در زمان هایی که نیاز به حضورشان در میدان احسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها در دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات اهتمام کنند

روابط عمومی ها در دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات اهتمام کنند