مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 خرداد 1400 ساعت 09:102021-05-31اقتصادي

انتقاد مدیر جهاد کشاورزی ازعدم هم کاری امور آب پل دختر با کشاورزان


مدیر جهاد کشاورزی پل دختراز عدم هم کاری امور آب با کشاورزان انتقاد کرد و گفت: اداره امور آب این شهرستان به عنوان متولی، آب مورد نیاز کشاورزانرا تامین نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، رضا عسکری در جلسه ستاد پیش گیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان پل دختر اظهار کرد: امور آب شهرستان پل دختر برای هر مجوز مبلغ 20 میلیون تومان از کشاورزان دریافت می کند اما در اطلاع رسانی وضعیت منابع آبی شهرستان کوتاهی می کند.

وی افزود: اطلاع رسانی کامل در این رابطه از طریق فضای مجازی صورت گرفته و پیشنهاد مدیریت جهادکشاورزی شهرستان این بود که دهیاران اطلاع رسانی کنند اما متاسفانه در کمال تعجب مسئول امور آب شهرستان اظهار بی اطلاعی از موضوع  می کند که کاری صورت نگرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی پل دختر از کم کاری امور آب شهرستان انتقاد کرد و گفت: کشاورزان از 2 سال پیش  با مراجعه به این نهاد با توجه به تغییر بستر رودخانه کشکان در سیل سال 1398 خواستار انتقال مسیر آب جهت دسترسی به اراضی کشاورزی هستندکه این امر وظیفه امور آب شهرستان است.

وی افزود: با توجه به این که امور آب برای تامین آب بابت مجوز از کشاورزان هزینه دریافت کرده بنابر این باید در زمینه رفع مشکلات منابع آب کشاورزان پاسخ گو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مدیر جهاد کشاورزی ازعدم هم کاری امور آب پل دختر با کشاورزان

انتقاد مدیر جهاد کشاورزی ازعدم هم کاری امور آب پل دختر با کشاورزان