مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-02اقتصادي

توافق تأمین 5 هزار مگاوات برق برای رفع نیاز واحدهای صنعتی و معدنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم حسینی نتیجه اقدامات کارآفرینان در کشور را موثر در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش امنیت در کشور عنوان کرد و افزود: - وزیر صنعت، معدن و تجارت از امضای موافقت نامه تأمین 5 هزار مگاوات ظرفیت نیروگاهی جدید با همکاری وزارت نیرو و واحد های صنعتی بزرگ کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رزم حسینی نتیجه اقدامات کارآفرینان در کشور را موثر در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش امنیت در کشور عنوان کرد و افزود: وزارت صمت بر اساس وظایف قانونی خود مسئولیت تجارت بین المللی و نیز تامین برخی از کالاهای اساسی را بر عهده دارد.

در سه سال اخیر علی رغم فشارهای ناشی از تحریم و تاثیرات شیوع کرونا تراز تجارت بین المللی کشور در سال گذشته 74 میلیارد دلار بود که نتیجه آن، رشد 8 درصدی در صنعت بود.

رزم حسینی رشد قابل قبول صادرات در چند ماه اخیر را نتیجه سیاست های وزارت صمت در خصوص تامین ارز و رفع تعهد ارزی تجار بین المللی عنوان کرد و با تاکید بر رشد بالغ بر 50 درصدی 27 رشته صنعتی در کشور اظهار داشت: علاوه بر بخش صنایع در حوزه معادن نیز شاهد اقدامات خوب و نتایج قابل قبولی بودیم.

فرصت های جدید سرمایه گذاری در حوزه معدن وی با اشاره به ارزش 500 میلیارد دلاری معادن کشف شده در ایران، طرح واگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق تأمین 5 هزار مگاوات برق برای رفع نیاز واحدهای صنعتی و معدنی

توافق تأمین 5 هزار مگاوات برق برای رفع نیاز واحدهای صنعتی و معدنی