مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 14:402021-06-02بين الملل

خواسته های حزب عربی، بزرگترین مانع لاپید برای تشکیل دولت است


رهبر اپوزیسیون در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) چند ساعت مانده به اتمام مهلت ماموریت واگذار شده به او برای تشکیل دولت به تلاش هایش برای ایجاد ائتلاف حاکم شامل گروه های سیاسی مختلف ادامه می دهد.

- رهبر اپوزیسیون در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) چند ساعت مانده به اتمام مهلت ماموریت واگذار شده به او برای تشکیل دولت به تلاش هایش برای ایجاد ائتلاف حاکم شامل گروه های سیاسی مختلف ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از تایمز اسراییل، شکست یاییر لاپید، رهبر حزب آینده ای هست و رهبر اپوزیسیون این رژیم در اعلام تشکیل دولت قبل از پایان جلسه ای که کنست امروز برگزار کرد یعنی دولت جدید حتی در صورت تشکیل آن احتمالا قادر نخواهد بود ظرف 12 روز آینده سوگند یاد کند و این راه را برای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی و حزب لیکود برای نابودی این تلاش ها باز می کند.

براساس گزارش رسانه های عبری، بزرگترین مشکل لاپید در دستیابی به توافق نهایی با لیست یکپارچه عربی به ریاست منصور عباس است که اردوگاه تغییر، مخالف نتانیاهو برای کسب اکثریت پارلمان نیاز به حمایت او دارد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد، لیست یکپارجه قبل از پایان مهلت لاپید بر خواسته هایش تاکید کرده این به رغم آن است که عباس و اردوگاه تغییر روز گذشته بسیار به تکمیل توافق بین یکدیگر نز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته های حزب عربی، بزرگترین مانع لاپید برای تشکیل دولت است

خواسته های حزب عربی، بزرگترین مانع لاپید برای تشکیل دولت است