مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 16:452021-06-02سياسي

بیداری اسلامی یادگار بزرگ و ارزشمند امام خمینی (ره) است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام اردبیل گفت : امام خمینی (ره) با اندیشه های والا خود بیداری اسلامی را در جهان ایجاد و تفکر مبارزه با ظلم وستم را پایه گذاری کرد.

- اردبیل-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس علیه السلام اردبیل گفت : امام خمینی (ره) با اندیشه های والا خود بیداری اسلامی را در جهان ایجاد و تفکر مبارزه با ظلم وستم را پایه گذاری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام میثم فیاضی عصر چهارشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در اردبیل که با موضوع حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد 1400 در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) برگزار می شد، به توصیف عظمت و اندیشه والای امام خمینی (ره) پرداخت و اظهار کرد: شخصیت بنیان گذار جمهوری اسلامی به قدری استوار و تأثیر گذار است که در طول تاریخ به عنوان اعجاز ی در قرن حاضر شناخته شده و در اذهان بسیاری از مردم جهان برای همیشه ماندگار شده است.

وی شخصیت امام خمینی (ره) را یک شخصیت ایدئولوژیکی عنوان کرد و افزود: در دهه 1970 که اندیشه آزادی خواهی در حال نابودی و انحطاط بود این امام خمینی (ره) با که با مدیریت و هدایت بی نظیر خود مردم ایران را از ظلم ستمگران زمان نجات داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیداری اسلامی یادگار بزرگ و ارزشمند امام خمینی (ره) است

بیداری اسلامی یادگار بزرگ و ارزشمند امام خمینی (ره) است