مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 03:402021-06-03ورزشي

عراقچی: دور آینده مذاکرات می تواند دور پایانی باشد


رییس تیم ایران در مذاکرات وین با بیان اینکه منطقا دور آینده مذاکرات می تواند دور پایانی باشد ولی در مذاکرات دیپلماتیک هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، درباره زمان برگزاری دور بعدی مذاکرات گفت: هنوز زمان قطعی برای دور بعدی مذاکرات تعیین نکردیم ولی بصورت کلی تصمیم بر این گرفته شد که حدود یک هفته تنفس داده شود و مشورت های بیشتری صورت گیرد و بعد از آن مجدد ملاقات کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعباس عراقچی پس از پایان دور پنجم مذاکرات برجام در وین تصریح کرد: امروز بعد از تقریبا 10 روز فشرده کاری به نقطه ای رسیدیم که همه هیأت ها احساس کردند یک بار دیگر باید به مشورت های بیشتر در پایتخت هایشان بپردازند.

وی افزود: خیلی از هیأت ها امید داشتند که این نشست، دور آخر مذاکرات باشد.

همانطور که قبلا گفته بودم، حدس می زدم که ما هنوز با نقطه ای که یک توافق را جمع بندی کنیم، فاصله داریم؛ البته دور هم نیستیم.

این دیپلمات ارشد کشورمان با بیان اینکه تصمیم بر این گرفته شد که چند روزی - حداکثر یک هفته - فرصت داده شود و مشورت ها در پایتخت ها صورت بگیرد و سپس به مذاکرات برگردیم، افزود: در حقیقت این دور از مذاکرات، متوقف نشده بلکه چند روزی حالت تنفس خواهد داشت تا بشود به جمع بندی های بهتری درباره مسائلی که هنوز مورد اختلاف است و راه حل هایی که پیشنهاد شده، بپرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: دور آینده مذاکرات می تواند دور پایانی باشد

عراقچی: دور آینده مذاکرات می تواند دور پایانی باشد