مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 15:052021-06-04سياسي

تنها 13 درصد ثبت نام کنندگان شوراهای زنجان رد صلاحیت شدند


رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: در مجموع در استان 13 درصد ثبت نام کنندگان رد صلاحیت شدند.

- حجت الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه در استان زنجان 728 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کردند، اظهار کرد: 56 نفر از ثبت نام کنندگان در هیأت های اجرایی رد صلاحیت شدند.

رییس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی زنجان با اشاره به اینکه 6 نفر از ثبت نام کنندگان قبل از رسیدن به هیأت نظارت شهرستان انصراف دادند، گفت: تعداد افراد رد صلاحیت شده توسط هیأت نظارت شهرستان 108 نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع هیأت نظارت و اجرایی شهرستانی 138 نفر را رد صلاحیت کردند، گفت: این آمار معادل 21 درصد ثبت نام کنندگان است.

وی با اشاره به اینکه در بررسی رد صلاحیت ها در هیأت عالی نظارت استان 37 نفر مجدد تایید شدند، عنوان کرد: این تغییرات موجب شد، در مجموع 13 درصد در استان زنجان رد صلاحیت شدند.

شجاعی با اشاره به اینکه در مجموع 101 نفر رد صلاحیت شده در استان زنجان باقی ماند، گفت: 85 نفر اعتراض به رد صلاحیت خود داشتند که اعتراض آنها در هیأت نظارت مرکزی بررسی شده است و نتیجه آن تا 15 خرداد ماه به اطلاع داوطبان می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 13 درصد ثبت نام کنندگان شوراهای زنجان رد صلاحیت شدند

تنها 13 درصد ثبت نام کنندگان شوراهای زنجان رد صلاحیت شدند