مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 11:502021-06-05سياسي

شهدای قیام 15 خرداد ورامین سند حقانیت ملت ما هستند


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: در انقلاب اسلامی با اختیار دادن به مردم پیشرفتهای چشمگیری داشته ایم و دنیا را مبهوت خود کرده ایم.

- سردار محمدرضا نقدی ظهر شنبه 15 خرداد ماه ، در مراسم گرامیداشت شهدای پانزده خرداد شهرستان ورامین که همه ساله به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین و در مصلی صاحب الزمان(عج) برگزار می گردد ، بیان کرد: شهدا قیام 15 خرداد ورامین سند حقانیت ملت ما هستند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند ، اگر امام خمینی(ره) روز 15 خرداد را برای همیشه عزای عمومی اعلام می کنند و رهبری عزیز شهدای پانزده خرداد را ستارگان درخشان آسمان ایران اسلامی تعبیر می نمایند، این ها نشانه است.

وی افزود: باید رد خون شهدای پانزده خرداد را بگیریم و به مسیر اصلی برسیم تا خطای ما در راه بصیرت افزایی کمتر شود.

سردار نقدی مردم ایران اسلامی را بهترین مردم عصر خود دانست و بیان کرد: نشانه های منحصر به فرد بودن مردم ایران اسلامی شهدای پانزده خرداد هستند ، با لباس کارگری کفن پوشیدن، خون دادند، همه اینها برای ولایت و ترویج حکومت اسلامی و حاکمیت مقدسات بود که این خون ها در این راه داده شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با انتقاد از برخی اظهار نظرها از نزدیکان امام(ره) در خصوص القا حاکمیت اسلامی نه جمهوری اسلامی توسط امام راحل گفت: جریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای قیام 15 خرداد ورامین سند حقانیت ملت ما هستند

شهدای قیام 15 خرداد ورامین سند حقانیت ملت ما هستند