مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-06اقتصادي

77 هزار خانوار لرستانی تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان هستند/ اجرای طرح همسان سازی


مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر لرستان با بیان اینکه 77 هزار خانوار استان تحت پوشش این صندوق هستند، از اجرای طرح همسان سازی حقوق مستمری بگیران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قدرت الله مرادیان در حاشیه نشست خبری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر تنها صندوقی است که از کمک 70 درصدی دولت برخوردار است، بیمه شده فقط 30 درصد حق بیمه را پرداخت می کند و از مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه ای برخوردار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در استان لرستان بیش از 77 هزار خانوار تحت پوشش این صندوق قرار دارند و 3200 خانوار از مزایای آن برخوردار شده اند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر لرستان با اشاره به شرایط عضویت در این صندوق گفت: تمامی زنان و مردان که حداقل دارای 18 سال تمام و حداکثر 50 سال در زمان ثبت نام هستند، ساکنین مناطق روستایی، عشایری، شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت، کشاورزان ساکن کلان شهرها و شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت، کارگران فصلی، دهیاران پاره وقت، فرش بافان و 230 رشته صنایع دستی و گردشگری، دانش آموختگان بخش های کشاورزی و منابع طبیعی، اعضای بسیج سازندگی و پایگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 هزار خانوار لرستانی تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان هستند/ اجرای طرح همسان سازی

77 هزار خانوار لرستانی تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان هستند/ اجرای طرح همسان سازی