مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-07اجتماعي

افزایش 80 درصدی فوتی تصادفات موتورسیکلت در همدان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از افزایش 80 درصد فوتی تصادف موتورسیکلت در همدان خبر داد.

- رضا عزیزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای کاهش تصادفات اظهار کرد: در همین راستا راننده هایی که چراغ ماشین ندارند، قریب به 80 هزار تومان جریمه می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه تعطیلات اخیر تنها تعطیلاتی بود که با رعایت مردم، کمتر در جاده ها شاهد ترافیک و تصادفات بودیم گفت: این روزها تصادفات وسایل نقلیه بومی به ویژه موتورسیکلت ها به یک مشکل تبدیل شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با تاکید بر اینکه تقریبا قریب به 80 درصد فوتی های تصادفات موتورسیکلت در استان افزایش داشته است افزود: با طرح کاهش توقیف موتورسیکلت ها، تصادفات در این حوزه افزایش داشته و نقص سیستم این وسایل نقلیه از مشکلات موجود است.

وی با بیان اینکه اخیرا چند مورد تصادف موتورسیکلت به دلیل نداشتن چراغ رخ داده است گفت: متاسفانه واژگونی تصادفات خودروهای بومی نیز افزایش داشته که: یکی از دلایل آن عدم رعایت سرعت مجاز است.

عزیزی با بیان اینکه مشکل دوم این است که افرادی بدون گواهینامه، خودرویی خریداری و اقدام به رانندگی در جاده ها می کنند افزود: این افراد به دلیل سرعت بالا در رانندگی نمی توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 80 درصدی فوتی تصادفات موتورسیکلت در همدان

افزایش 80 درصدی فوتی تصادفات موتورسیکلت در همدان