مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-07سياسي

سرلشکر باقری شهادت شهیدان «مجیدی» و «عبدالله زاده» را تسلیت گفت


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی شهادت مدافعان حرم سردار «سعید مجیدی» و پاسدار «حسن عبدالله زاده» در مصاف با تروریست های تکفیری را تسلیت گفت.

- ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی شهادت مدافعان حرم سردار سعید مجیدی و پاسدار حسن عبدالله زاده در مصاف با تروریست های تکفیری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم شهادت پرافتخار و مظلومانه مدافعان حرم سردار سرافراز سعید مجیدی و پاسدار رشید اسلام حسن عبدالله زاده در مصاف با تروریست های تکفیری مورد حمایت رژیم تروریستی آمریکا در جبهه دیرالزور سوریه، سند شجاعت، ایثارگری و پیشتازی فرزندان انقلاب اسلامی و تربیت یافتگان مکتب اسلام و ولایت برای حضور در سنگرهای دفاع از مرزهای شرافت و حقیقت و یاری بخشی ملت های مسلمان و استکبارستیز است.

بی تردید کارنامه درخشان مجاهدت و تلاش های مخلصانه و خستگی ناپذیر این شهیدان گرانقدر در پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی و نقش آفرینی در جبهه مقاومت ضدصهیونیستی، نماد هوشمندی، هوشیاری و رسالت شناسی جوانان مؤمن و غیور ایران در میدان مقابله با توطئه ها و فتنه های نظام استکبار و صهیونیسم علیه امت اسلامی به ویژه میهن عزیز به شمار رفته و متضمن امنیت و آرامش ایران و ایرانی خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری شهادت شهیدان «مجیدی» و «عبدالله زاده» را تسلیت گفت

سرلشکر باقری شهادت شهیدان «مجیدی» و «عبدالله زاده» را تسلیت گفت