مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-08سياسي

یک شرکت ریلی خصوصی سازی شده مجددا به دولت بازگشت


مدیرعامل راه آهن با معرفی اعضای هیئت مدیره تراورس، بازگشت رسمی این شرکت خصوصی سازی شده به دولت را کلید زد.

- به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، با حضور سعید رسولی، مدیرعامل شرکت راه آهن مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و هیأت مدیره شرکت تراورس دیروز 18 خرداد در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.

رسولی در این مراسم گفت: آنچه اهمیت دارد و باید از آن به عنوان یک نقطه عطف یاد کرد، تغییر رویکرد و دیدگاهی است که هم اکنون در این شرکت به وجود آمده و آن، استفاده حداکثری از ظرفیت این شرکت تخصصی در توسعه ریلی کشور است.

تلاش خانواده بزرگ راه آهن همچون یک پیکره واحد در جهت اعتلای صنعت ریلی مدیرعامل راه آهن با تأکید بر اینکه تمام افراد یا مجموعه هایی که در حوزه صنعت ریلی فعالیت می کنند، جزو خانواده راه آهن محسوب می شوند، عنوان کرد: خانواده بزرگ راه آهن یک پیکر واحد است و اجزای آن همچون چرخ دنده های یک موتور همگی اعم از دولتی و غیردولتی در تعامل با هم در راستای اعتلای این صنعت تلاش می کنند.

سیاست اصولی راه آهن؛ توجه به نیروی انسانی وی اظهار کرد: اکنون یکی از اصولی ترین سیاست های شرکت راه آهن، توجه به نیروی انسانی و ارتقای بهره وری و اثربخشی راه آهن است و به همین منظور تلاش شده است تا مشکلات نیروهای انسانی شناسایی و دسته بندی شوند و ضمن ریش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شرکت ریلی خصوصی سازی شده مجددا به دولت بازگشت

یک شرکت ریلی خصوصی سازی شده مجددا به دولت بازگشت