مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-09اقتصادي

برای افزایش بازدید رپورتاژآگهی چه باید کرد؟


در حال حاضر رپورتاژآگهی یکی از پرمتقاضی ترین فعالیت ها در فضای مجازی محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوشتن متن بر اساس سئو نیز شامل نوشتن محتوا به نحوی که با توجه به کیفیت و سطح مقاله در نتایج جستجو در رتبه بندی بالایی قرار بگیرد است.

نگارش یک رپورتاژ آگهی خوب و جذاب، نه تنها می تواند رتبه سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل بالا ببرد، بلکه می تواند رتبه سایت شما را در الکسا نیز بالا ببرد.

این نکته نباید فراموش شود که اگر متن رپرتاژ آگهی از جذابیت کافی برخوردار باشد، سبب می شود مخاطبان آن را به اشتراک بگذارند.

هرچه این اتفاق بیشتر رخ دهد، کسب و کار شما در اینترنت بیشتر دیده خواهد شد.

در ادامه به ارائه ویژگی های متن های باکیفیت از نگاه کارشناسان سئو و بازاریابی محتوا می پردازیم.

توجه به حجم مقاله و تعداد کلمات حجم مقاله باید در حدی باشد که بتوانیم کلمات کلیدی آن را به طور یکنواخت در سطح مقاله توزیع کنیم.

تعداد کلمات در مقاله نباید از 250 کلمه کمتر باشد.

استانداردترین حالت، مقاله ای با تعداد هزار و 500 تا 2 هزار کلمه است.

به کاربردن کلیدواژه های مناسب از جمله اشتباهات رایجی که در انتشار رپرتاژآگهی صورت می گیرد، این است که از کلیدواژه ها برای ایجاد بک لینک به درستی و کارشناسانه استفاده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای افزایش بازدید رپورتاژآگهی چه باید کرد؟

برای افزایش بازدید رپورتاژآگهی چه باید کرد؟