مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 14:052021-06-09سياسي

از امکان رای دادن کرونایی ها تا افزایش شعب اخذ رای در بیرجند


برای افرادی که به کرونا مبتلا هستند در روز انتخابات مکانی پیش بینی شده که می توانند با ماشین به آن مکان که از طریق پیامک به این افراد اعلام خواهد شد حضور پیدا کنند و رای دهند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار بیرجند اظهار کرد: برای افرادی که به کرونا مبتلا هستند در روز انتخابات مکانی پیش بینی شده که می توانند با ماشین به آن مکان که از طریق پیامک به این افراد اعلام خواهد شد حضور پیدا کنند و رای دهند.

علی ناصری، امروز چهارشنبه 19 خرداد در نشست خبری با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در 28 خرداد جاری، گفت: به دلیل شرایط کرونایی و برای اینکه مردم به راحتی بتوانند رای بدهند، هم در تعداد شعب اخذ رای و هم مکان اخذ رای نسبت به دوره های قبل تجدید نظرهایی صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این دوره از انتخابات در شهر بیرجند تعداد شعب اخذ رای 14 درصد افزایش خواهد داشت، افزود: همچنین تعدادی از شعب اخذ رای که فضای آنها کوچک بوده و امکان تجمع وجود داشت را برای کاهش نگرانی مردم جابجا کردیم.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه سال 96 تعداد شعب اخذ رای در بیرجند 92 شعبه بود که امسال به 110 شعبه ثابت و 5 شعبه سیار افزایش یافته است، تصریح کرد: همچنین 115 شعبه سیار و ثابت روستایی آرای مردم را در این روز جمع خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از امکان رای دادن کرونایی ها تا افزایش شعب اخذ رای در بیرجند

از امکان رای دادن کرونایی ها تا افزایش شعب اخذ رای در بیرجند