مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 18:352021-06-09اقتصادي

یک قدم دیگر برای اجرای طرح میدان اجتماعات بیرجند برداشته شد


ساخت میدان اجتماعات و باغ ملی در مرکز بیرجند 24 آذر 1397 به تصویب شورای شهر بیرجند رسید و مقرر شد این طرح در 10 هکتار اجرا شود که در 7 هکتار آن باغ ملی و بقیه میدان اجتماعات ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، از آنجایی که ساخت میدان اجتماعات مهمترین نیاز شهری بیرجند است لذا طبق پیشبینی های شهردار بیرجند قرار بود میدان اجتماعات و هم چنین باغ ملی بیرجند سال 98 احداث و به بهره برداری برسد که به دلایل مختلفی از جمله زمان بر شدن تملک ساختمان های موجود در طرح و پس از گذشت بیش از یک سال در فروردین ماه 99 عملیات اجرایی آن وارد فاز اجرایی شد و از این تاریخ شاهد تملک و تخریب برخی از ساختمان های موجود در طرح بودیم اما تخریب تعدادی از واحدهای تجاری و هم چنین ساختمان راهنمایی و رانندگی به قوت خود باقی بود.

ساختمان راهنمایی و رانندگی که تخلیه نمی شود؟ یکی از شهروندان بیرجندی که اطلاعاتی در این زمینه دارد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در تعجبم که چرا راهنمایی و رانندگی که خود باید مجری قانون و قانونمدار باشند ملک شهرداری که متعلق به مردم شهر است را به بهانه های واهی تخلیه نمی کند.

وی به خبرنگار ما گفت: تا جایی که من اطلاع دارم طی 40 سال گذشته راهنمایی و رانندگی حتی یک ریال اجاره پرداخت نکرده است و اکنون که شهرداری با صرف میلیاردها تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قدم دیگر برای اجرای طرح میدان اجتماعات بیرجند برداشته شد

یک قدم دیگر برای اجرای طرح میدان اجتماعات بیرجند برداشته شد