مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-10اجتماعي

موکب های اربعینی خراسان شمالی 15 زوج را در دهه کرامت به خانه بخت می فرستند


موکب های استان خراسان شمالی با تأمین جهیزیه برای 15 زوج جوان، آنها را همزمان با دهه کرامت راهی خانه بخت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، در آستانه میلاد حضرت معصومه (س)، موکب های اربعینی هم برای کمک به جوانان و زوج های جوان آستین بالا زدند و به کمک خانواده ‍ های نیازمند شتافتند.

استان خراسان شمالی که در زمینه کمک به بازسازی عتبات نیز پیشتاز است و توانسته در سال های اخیر طرح هر ایرانی 5 هزار تومان برای کمک به بازسازی عتبات را به خوبی اجرایی کند، اکنون با شیوع کرونا و تغییر در برگزاری مراسم ازدواج جوانان، تأمین کمک هزینه ازدواج آسان و جهیزیه را در دستور کار قرار داده است.

بر همین اساس، موکب های استان خراسان شمالی در سال جاری در کنار کمک های معیشتی، برای اینکه زوج های جوان را به خانه بخت بفرستند، برنامه ریزی متنوعی کردند و با شناسایی خانواده های کم برخوردار، سعی در افزایش میزان ازدواج در شهرهای خود داشتند؛ به طوری که برخی از این موکب ها در آستانه دهه کرامت، چند زوج جوان را راهی خانه بخت می کنند.

به گفته محمد صفری، رییس ستاد بازسازی عتبات استان خراسان شمالی در ماه های اخیر به منظور سرو سامان دادن جوانان، برنامه هایی پیش بینی شد که یکی از این برنامه ها تأمین جهیزیه بود؛ چرا که بسیاری از زوج های جوان به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های اربعینی خراسان شمالی 15 زوج را در دهه کرامت به خانه بخت می فرستند

موکب های اربعینی خراسان شمالی 15 زوج را در دهه کرامت به خانه بخت می فرستند