مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-10سياسي

مافیای آب در کنار تعارض منافع مانع انتقال آب به اصفهان شده است


مافیای آب در کنار مسائل آب استان مانع تصمیم قاطع درخصوص انتقال آب شده است و تعارض منافع در مسئله آب باعث کوتاهی مسئولان شده است.

- ، حجت الاسلام حسین میرزایی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مشکلات آب اصفهان اظهار داشت: تعارض منافع در مسئله آب باعث کوتاهی مسئولان شده که بخشی از آن به استان های همجوار و ذینفع مربوط است.

وی افزود: به نظر می رسید برخی از مسئولان منافعی در انتقال و یا عدم انتقال آب دارند و مسئله صرفاً علمی و فنی نیست و خروجی آن در چهارسال گذشته پیشرفت یک درصدی تونل سوم و کوهرنگ است اما به نقطه پایانی نرسیده، البته اشکال فنی در تونل سد ایجاد شده است.

مافیای آب و منافع مسئولان در انتقال آب نماینده مردم اصفهان خاطر نشان کرد: مافیای آب هم در کنار این مسائل مانع تصمیم قاطع درخصوص انتقال آب شده است؛ طرح بهشت آباد همچنان اجرایی نشده اما قبل از تأمین منبع، مصرف و انتقال آب آغاز شده است و چیزی که در در ظاهر امر در این خصوص گفته می شود مجوز ندادن محیط زیست است اما پشت پرده جریانات دیگری وجود دارد.

وی افزود: نوع حکمرانی منطقه ای حوزه آبریز این فکر در وزارت نیرو بوده که نه به شکل مرزبندی استانی بلکه جغرافیایی و حوزه های آبریز مدیریت آب صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای آب در کنار تعارض منافع مانع انتقال آب به اصفهان شده است

مافیای آب در کنار تعارض منافع مانع انتقال آب به اصفهان شده است