مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-11سياسي

پروژه های نیمه تمام تا پایان دولت به بهره برداری برسد


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه با برگزاری انتخابات شوراها سرنوشت تعیین شهرداران در شهرها و دهیاران در روستاها مشخص خواهد شد، - گفت: انتخابات شوراها در حدود 1400 شهر و 40 هزار روستا انتخابات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهدی جمالی نژاد در دومین نشست معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری های کشور که به میزبانی استانداری تهران برگزار شد با تاکید بر لزوم انتقال تجربیات و بحث و تبادل نظر در مورد چالش های موجود در حوزه عمرانی استانداری ها اظهارکرد: نشست معاونان عمرانی استانداری ها با توجه به قرارگیری ما در دوره ای سرنوشت ساز - که همزمان با تغییر حاکمیت ملی شاهد تغییر حاکمیت محلی در حوزه شوراها نیز هستیم - از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: با برگزاری انتخابات شوراها سرنوشت تعیین شهرداران در شهرها و دهیاران در روستاها مشخص خواهد شد و در حدود 1400 شهر و 40 هزار روستا انتخابات برگزار می شود.

از این رو در این جلسه مسائل مختلف درباره انتخاب شهرداران و دهیاران مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون وزیر کشور اضافه کرد: در این دوره استقبال خوبی در شوراها به وجود آمده است، چنانکه بیش از 51 هزار نفر برای انتخابات شوراهای شهر و بیش از 248 هزار نفر برای انتخابات شوراهای روستاها داوطلب شدند و تنها در هفت شهر ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های نیمه تمام تا پایان دولت به بهره برداری برسد

پروژه های نیمه تمام تا پایان دولت به بهره برداری برسد