مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-11اقتصادي

اعتباراتی که به محلات جنوبی بوشهر نمی رسد!


عدم توجه به اولویت های طرح های عمرانی شهر و توزیع نامتوازن اعتبارات در مناطق شهری به ویژه مناطق تنگک ها و محلات جنوبی از مهمترین مشکلات بندر بوشهر است که گویی فراموش شده اند.

- وحید نیک روش در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به مهمترین مشکلات بندر بوشهر اظهار داشت: عدم توجه به اولویت های طرح های عمرانی و توسعه شهری و همچنین نگاه طیفی به مسائل فرهنگی، ضعف دولت الکترونیک شهرداری، توزیع نامتوازن اعتبارات در مناطق شهری به ویژه مناطق تنگک ها و محلات جنوبی و عدم تسهیل گری برای اخذ مجوزها و مشوق٬های سرمایه گذاری از مهمترین مشکلات بندر بوشهر است.

کارشناس ارشد مدیریت اجرایی در خصوص مستمر به مردم از مصداق های شفافیت در شورای شهر است.

وی با اشاره میزان فضای سبز در بندر بوشهر تصریح کرد: در حال حاضرسرانه فضای سبز بوشهر کمتر از نصف سرانه استاندارد است و می توان با الزام کردن شهرداری به ارائه برنامه های اجرایی به منظور تحویل سرانه فضای سبز و تحصیل لوایح جهت این امر اقدام کرد.

نیک روش معرفی بندر بوشهر را اقدام فراموش شده شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت مستندسازان و فعالین رسانه و معرفی به گردشگران، حمایت از تشکل های مردمی جهت جذب توریست و گردشگران از برنامه هایی است که می توان بندر بوشهر را بهتر برای گردشگران معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتباراتی که به محلات جنوبی بوشهر نمی رسد!

اعتباراتی که به محلات جنوبی بوشهر نمی رسد!