مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-11سياسي

منتخبان مردم باید پرچم دار انقلاب اسلامی باشند


مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان استان البرز گفت: منتخبان مردم قطعاً باید پرچم دار انقلاب اسلامی و معتقد به ارزش های انقلاب باشند.

- فاطمه فردی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به منصوب شدن خود به عنوان مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان استان البرز، اظهار کرد: خدمت گزاری در مسیر ستایشگری اهل بیت (ع) را توفیق بزرگ و سرمایه ارزشمند الهی می دانم که به برکت انقلاب اسلامی در جامعه ایجاد شده است.

وی با اشاره به برنامه های دستور کار سال جاری واحد خواهران سازمان بسیج مداحان استان البرز، بیان کرد: معتقدم هرگونه رشدی مستلزم حرکت هدفمند و تشکیلاتی است.

مسئول واحد خواهران سازمان بسیج مداحان استان البرز ادامه داد: طبق این نگاه نظرات یکی از پیشکسوتان عرصه مداحی احصا شد و با برگزاری مجامع هم اندیشی نهایتاً برنامه ها در دو محور اعتلای درون و اعتلای بیرون در دستور کار قرار دادیم.

وی تصریح کرد: در بحث اعتلای درون اولویت را بر شبکه سازی و ایجاد شبکه مادحین خواهران استان قرار دادیم و پس از ایجاد شبکه، نشست های تخصصی و دوره های توانمندسازی برگزار می شود.

فردی با اشاره به اینکه در این راستا دو برنامه در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: اولین برنامه 6 خرداد، اردوی تشکیلاتی با هدف شناسایی ارکان شبکه مادحین انجام شد و محورهای مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان مردم باید پرچم دار انقلاب اسلامی باشند

منتخبان مردم باید پرچم دار انقلاب اسلامی باشند