مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-12بين الملل

بازتاب تمجید از هتل های ایران در رسانه آمریکایی


سی ان ان به مناسبت انتشار کتابی درباره هتل های ایران به زبان انگلیسی توسط یک گردشگر سوییسی، به جنبه های متفاوت و کمتر شنیده شده از ایران پرداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی از مردم برای تاریخ به ایران سفر می کنند؛ 24 مکان میراث جهانی یونسکو برای شروع خوب است.

دیگران به دنبال فرهنگ و زندگی مردم هستند؛ غذای عالی و مهمان نوازی افسانه ای که مسافران عادی از آن لذت می برند، اما برای توماس وگمن سفر به ایران کمی متفاوت بوده است.

سی ان ان آمریکا در این گزارش نگاهی داشته به تجربه سفرِ ایرانِ توماس وگمن ، گردشگری که کتابی درباره هتل های ایران نوشته است.

از نظر او، چشمگیرترین نکته در مورد ایران، هتل های آن است.

البته نه هتل های بزرگ هفت ستاره، بلکه هتل بوتیک های کوچکی که توسط خانواده ها اداره می شوند، در حالی که کاملاً مدرن و پیشرفته هستند.

او می گوید: در ایران یک مشخصه عالی درباره هتل بوتیک ها وجود دارد که طراحی معاصر را با میراث ایرانی ترکیب کرده اند و این در حال افزایش است.

وگمن متخصص بیمه در سوییس است که اولین سفرش را به ایران در سال 2019 انجام داد و آن چنان تحت تأثیر این هتل ها قرار گرفت که با وجود این که تجربه انتشار کتابی را نداشت، تصمیم گرفت کتابی بنویسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازتاب تمجید از هتل های ایران در رسانه آمریکایی

بازتاب تمجید از هتل های ایران در رسانه آمریکایی