مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-14سياسي

شورای شهر فراتر از وظایف خود برای شهر وقت بگذارد


معاون ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان شمالی گفت: اعضای شورا شهر باید فراتر از وظایف خود و بیشتر از ساعت کاری وقت بگذارند و هفتگی با ;کسانی که در مسیر مطالبه گری اند جلساتی داشته باشند.

- حجت الاسلام والمسلمین هادی رستم پور، در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در موضوع تجمل گرایی مسئولان باید نظری به عرف افکند و بااینکه شأن افراد نیز باید لحاظ شود اما معیار، معیار عرفی است و کسی که در شورای شهر است باید در حد مردم همان شهر زندگی کند.

  وی گفت: ریشه تجمل گرایی وابستگی به اموال است و این وابستگی آسیب دارد.

  معاون ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان شمالی در خصوص ارتباط دائمی شورای شهر با مردم تصریح کرد: ارتباط اعضای شورای فعلی با اقشار مختلف ازجمله دانشجویان، مردم و حتی خبرنگاران آن طور که باید، دوسویه نبوده است.

  وی عنوان کرد: اگر بخواهیم این مهم محقق شود اعضای شورا شهر باید فراتر از وظایف خود و بیشتر از ساعت کاری وقت بگذارند و هفتگی با دوستانی که در مسیر مطالبه گری اند مثل طلاب و دانشجویان جلساتی داشته باشند و فارغ از آن ما نیز باید سراغ شورای شهر برویم و تعامل مستقیم داشته باشیم.

  حجت الاسلام رستم پور از عدم سرکشی شورای شهر فعلی به حاشیه شهر گلایه کرد و گفت: حاشیه شهر بجنورد تبدیل به یک معضل شده و مطالبه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر فراتر از وظایف خود برای شهر وقت بگذارد

شورای شهر فراتر از وظایف خود برای شهر وقت بگذارد