مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-14سياسي

فرمانداران از مسائل امنیتی انتخابات غفلت نکنند


انتخابات امسال پیچیدگی های خاص خودش را دارد و نباید مسائل فنی فرمانداران را از مسائل امنیتی قافل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زینی وند ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان با تبریک هفته کرامت گفت: گزارش ها حاکی از آن است که همه کارها به خوبی پیش رفته است و در زمان انتخابات مشکلی نخواهیم داشت.

زینی وند افزود: فرمانداران باید شخصاً همه موارد را مجدد بررسی کنند و به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مکتوب کفایت نکنند.

وی با اشاره به اینکه تعرفه ها در بین فرمانداران به تناسب جمعیت توزیع می شود، تصریح کرد: مرجع اصلی و قانونی اسامی افراد تأیید صلاحیت شده فقط سامانه جامع انتخاباتی کشور است و هیچ نگرانی در مورد این سامانه نیست و بر این اساس هیچ شخصی نمی تواند دو بار رأی دهد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه زمان انتخابات در شرایط خاص می تواند با دستور وزیر کشور تا ساعت 2 بامداد تمدید شود، اظهار کرد: همه فرمانداران و مسئولان شعب اخذ رأی به شدت باید مراقب باشند تا این انتخابات در کمال آرامش و امنیت انجام شود.

زینی ند تذکر داد: انتخاباتی که در پیش رو داریم پیچیدگی های خاص خودش را دارد و نباید مسائل فنی ما را از مسائل امنیتی باز دارد و تخلفات انتخاباتی تنها تخلفی است که هیچگاه از پرونده مسئولان پاک نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران از مسائل امنیتی انتخابات غفلت نکنند

فرمانداران از مسائل امنیتی انتخابات غفلت نکنند