مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:352021-06-14اجتماعي

بحران آب و ورشکستگی آبی، چالش پیش روی محیط زیست است


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: کم آبی، بحران آب و ورشکستگی آبی، ابر چالشی است که محیط زیست با آن روبرو است و باید به فکر شناسایی منابع آب و هدایت صحیح روان آب ها باشیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: کم آبی، بحران آب و ورشکستگی آبی، ابر چالشی است که محیط زیست با آن روبرو است و باید به فکر شناسایی منابع آب و هدایت صحیح روان آب ها باشیم.

یوسف داودی با حضور در اداره کل حفاظت محیط زیست استان ضمن تبریک هفته محیط زیست، گفت: به واسطه تحصیلات دانشگاهی و آکادمیک خود علاقه و دیدگاه خاصی به مسائل محیط زیست دارم و در همین راستا تحقیقات مختلفی در خصوص چالش هایی که اکوسیستم را تهدید می کند داشته ام؛ متاسفانه آلایندگی ها و آلودگی ها، خطرات جدی برای محیط زیست ایجاد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کم آبی، بحران آب و ورشکستگی آبی، ابر چالشی است که محیط زیست با آن روبرو است، افزود: این معضل تک تک اعضای اکوسیستم از جمله پوشش های گیاهی، جانواران و.

را تهدید می کند؛ بنابراین اگر به مسائل زیست محیطی به خصوص مسئله کم آبی اهمیت داده نشود، کشور تبدیل به کویر می شود.

وی با تاکید بر لزوم آغاز مطالعات برای شناسایی منابع آب و هدایت صحیح روان آب ها، اضافه کرد: اصرار بر سدسازی های بی رویه، ساخت سد بدون در نظر گرفتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آب و ورشکستگی آبی، چالش پیش روی محیط زیست است

بحران آب و ورشکستگی آبی، چالش پیش روی محیط زیست است