مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-15سياسي

همه دولت ها کشور را در تمامی عرصه ها در طول این سال ها جلو برده اند


مردم در انتخابات باید با رأی قاطع و درست خود مانع حضور مسئولین بی کفایت شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی مشاور وزیر اطلاعات گفت: مردم در انتخابات باید با رأی قاطع و درست خود مانع حضور مسئولین بی کفایت شوند.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در دیدار با جمعی از مدیران مسئول رسانه های استان، با بیان این که اهالی رسانه در طول 42 سال همیشه همراه کشور بوده اند، گفت: پس از انقلاب اسلامی، در پایان هر دوره ریاست جمهوری، انتقاداتی به دولت مستقر بوده و امیدهایی نسبت به دولت بعدی ایجاد شده، با این وجود همه دولت ها کشور را در تمامی عرصه ها در طول این سال ها جلو برده اند.

وی در این دیدار که با حضور و اظهارنظر 10 تن از چهره های رسانه ای استان برگزار شد، با اشاره به لزوم ارتباط و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و قشر آگاه جامعه، گفت: مردم به لحاظ اقتصادی دچار مشکل شده اند و نسبت به آن اعتراض دارند اما این مشکلات با صحبت و گفت وگو با مسئولین قابل پیگیری و رفع است نه آمدن در خیابان ها.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی ضمن تأکید بر اهمیت مشکلات اقتصادی، گفت: قهر انتخاباتی نه محصول مشکلات اقتصادی مردم بلکه محصول جنگ رسانه ای و عملیات روانی است.

دشمن در جنگ رسانه ای سال ها سرمایه گذاری کرده تا در نهایت بتواند به اهداف نهایی خود دست یابد و عده ای در داخل هم همین حرف ها را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دولت ها کشور را در تمامی عرصه ها در طول این سال ها جلو برده اند

همه دولت ها کشور را در تمامی عرصه ها در طول این سال ها جلو برده اند