مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:202021-06-15فرهنگي

نمایشگاه «فصل کارتون یک» در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح شد


نمایشگاه «فصل کارتون یک» با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح شد.

- خبرنگار مهر ، مجتبی شاهمرادی، رییس حوزه هنری استان اصفهان در آیین آغاز به کار نمایشگاه مسابقه فصل کارتون یک که با موضوع وعده و وعید و وعده های تو خالی با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای وظایف حوزه هنری استان اصفهان در راستای توجه به هنرهای تجسمی برگزار شده است، اظهار داشت: باید توجه داشت که خانه کاریکاتور اصفهان هر فصل موضوعی را در زمینه کاریکاتور در دستور کار قرار دارد و این بار قرعه به نام انتخابات افتاده است.

وی با اشاره به اعلام فراخوان عمومی برای ارسال آثار کاریکاتور با موضوع وعده و وعید و وعده های تو خالی اضافه کرد: در مجموع از 16 استان کشور 130 اثر به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 64 اثر در بخش نمایشگاه مجازی و 34 اثر برای نمایشگاه حقیقی انتخاب شده است.

رییس حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه امروز این نمایشگاه با حضور حجت الاسلام محمد قمی در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح شد، ادامه داد: بعد از انتخابات در قالب برگزاری مراسمی از برگزیدگان این نمایشگاه تجلیل به عمل می آید.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام قمی در حین بازدید از آثار موجود در این نمایشگاه به تأثیر هنر در افزایش مشارکت در انتخابات تأثیر بسزایی دارد، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «فصل کارتون یک» در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح شد

نمایشگاه «فصل کارتون یک» در خانه هنرمندان اصفهان افتتاح شد