مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 03:252021-06-16سياسي

بقاع متبرکه مرکز نشر معارف دین و ارائه خدمات اجتماعی است


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه بقاع متبرکه را مرکز نشر معارف دین و ارائه خدمات اجتماعی دانست و گفت: عشق و محبت به خاندان اهل بیت (ع) با هویت و فرهنگ ایرانی عجین است.

- ، پنجم ذی القعده روز ملی بزرگداشت امامزادگان واجب التعظیم است و هر ساله در ایام دهه کرامت به منظور تکریم این بزرگان برنامه های شاخصی در سراسر کشور برگزار می شود تا از این طریق مردم بیشتر با سیره و شخصیت آنان بزرگواران آشنا شوند در همین راستا حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت این روز عزیز پیامی صادر کرد و گفت: عشق و محبت به خاندان اهل بیت (ع) با هویت و فرهنگ ایرانی عجین بوده و بقاع متبرکه با عنوان کانونی برای ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و قرآنی به شمار می رود.

متن پیام به شرح ذیل است: عشق و محبت به خاندان اهل بیت علیهم السلام از گذشته های دور روزگار به روزگار و قرن به قرن و سال به سال آن چنان با فرهنگ و هویت اسلامی ایرانی ما عجین شده است که دیگر هیچ قدرتی نمی تواند خدشه ای به این رابطه عمیق، پرمعنا و ریشه دارد وارد کند.

فیض عظیم و پربرکت حاصل از مؤانست، معاشرت و مجالست با فرهنگ و سیره خاندان عصمت و طهارت سبب غنای فرهنگی جامعه دینی ما شده و هرگز از ایران و ایرانی جداشدنی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاع متبرکه مرکز نشر معارف دین و ارائه خدمات اجتماعی است

بقاع متبرکه مرکز نشر معارف دین و ارائه خدمات اجتماعی است