مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-16سياسي

تسریع در تحویل شناسنامه های جدید در روز های 26،27 و 28 خرداد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیف الله ابوترابی با اشاره به فعالیت سازمان ثبت احوال در روز های باقیمانده به 28 خرداد زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: - سخنگوی سازمان ثبت احوال از تحویل شناسنامه های جدید در روز های 26،27 و 28 خرداد در دفاتر ثبت احوال و همچنین دفاتر پیشخوان در سطح کشور تا پیش از انتخابات پیش رو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیف الله ابوترابی با اشاره به فعالیت سازمان ثبت احوال در روز های باقیمانده به 28 خرداد زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنا بر هماهنگی های که از هفته های قبل صورت گرفته بود اقدامات لازم در فرایند تسریع صدور شناسنامه از سوی سازمان ثبت احوال در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس افرادی که به ادرات ثبت احوال و همچنین دفاتر پیشخوان در سطح کشور مراجعه کردند در کمترین زمان ممکن شناسنامه جدید خود را دریافت کردند.

ابوترابی در پاسخ به این پرسش که تکیلف افرادی که هنوز شناسنامه خود را دریافت نکرده اند چه خواهد شد، اظهار کرد: این افراد می توانند در روز های آتی 26، 27 و حتی 28 خرداد روز برگزاری انتخابات به دفاتر ثبت احوال و همچنین دفاتر پیشخوان در سطح کشور برای تحویل شناسنامه مراجعه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در تحویل شناسنامه های جدید در روز های 26،27 و 28 خرداد

تسریع در تحویل شناسنامه های جدید در روز های 26،27 و 28 خرداد