مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-17سياسي

شورای ششم پیوست حقوق معلولان را در پروژه های عمرانی الزامی کنند


مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق معلولان ایران از اعضای منتخب شورای شهر خواست تا در چهار سال آینده برای پروژه های عمرانی که در سطح شهر اجرا می شود پیوست حقوق مربوط به افراد دارای معلولیت را الزام کنند.

- مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق معلولان ایران از اعضای منتخب شورای شهر خواست تا در چهار سال آینده برای پروژه های عمرانی که در سطح شهر اجرا می شود پیوست حقوق مربوط به افراد دارای معلولیت را الزام کنند.

علی همت محمودنژاد در گفت وگو با ایسنا، درخصوص مطالبات معلولان از کاندیداهای شورای شهر، گفت: امید است اعضای منتخب شورای شهر در چهار سال آینده برای پروژه های عمرانی که در سطح شهر اجرا می شود پیوست حقوق مربوط به افراد دارای معلولیت را الزام کنند.

وی گفت: پیوست حقوق معلولان و منافع آنها در پروژه های شهرداری سبب می شود تا در آینده نیازی به مناسب سازی مجدد نداشته باشیم و از طرف دیگر، حقوق این شهروندان رعایت شود.

محمودنژاد با بیان اینکه متاسفانه در تبلیغات شهری، فرهنگ سازی برای افراد دارای معلولیت بسیار کم به چشم می خورد، در این رابطه خواستار تبلیغات شهری و فرهنگ سازی حقوق افراد دارای معلولیت، با مشاوره گرفتن و استفاده کارآمد از این گروه از جامعه از اعضای شورای شهر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ششم پیوست حقوق معلولان را در پروژه های عمرانی الزامی کنند

شورای ششم پیوست حقوق معلولان را در پروژه های عمرانی الزامی کنند