مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-17سياسي

شعب اخذ رای در دشتی افزایش یافت/ هماهنگی مطلوب ناظران و مجریان


فرماندار دشتی از افزایش شعب اخذ رای خبر داد و گفت: تعامل و همدلی خوبی بین هیئت های نظارتی و مجریان برگزاری انتخابات وجود دارد.

- ، عبدالله نادری ظهر پنجشنبه در نشست با نمایندگان فرماندار و سرناظرین هیئت های نظارت بر انتخابات شهرستان دشتی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور در سطح جامعه اظهار داشت: هر چه قدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود اقتدار نظام در عرصه های جهانی بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه نظامی که پشتیبانی مردمی داشته باشد از هر سلاحی کارآمدتر است، افزود: همه ما وظیفه داریم مردم را تشویق کنیم تا پای صندوق های رأی حضور پرشور داشته باشند و در بین جامعه امیدواری ایجاد کنیم.

نادری ادامه داد: انتخابات حق الناس است نباید کوچک ترین اشتباه صورت بگیرد و مجریان و ناظرین انتخابات باید از آرای مردم صیانت کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم حق هیچ نامزدی در انتخابات پایمال شود، گفت: تعامل و همدلی خوبی بین هیئت های نظارتی و مجریان برگزاری انتخابات وجود دارد.

نادری تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی امسال 13 شعبه در سطح شهرستان افزایش پیدا کرده و اقلام بهداشتی مورد نیاز شعب نیز پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب اخذ رای در دشتی افزایش یافت/ هماهنگی مطلوب ناظران و مجریان

شعب اخذ رای در دشتی افزایش یافت/ هماهنگی مطلوب ناظران و مجریان