مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-18سياسي

انتخابات تکلیف و حق شرعی مردم برای تعیین سرنوشت کشور است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: انتخاب آگاهانه و حضور پرشور در صحنه انتخابات، تکلیف و حق شرعی مردم برای تعیین سرنوشت کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز ساعات ابتدایی رأی گیری حضور پرشور در پای صندوق های رأی دارند و با مشارکت خود در انتخابات سیلی محکمی به صورت دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی می زنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: انتخابات در پیشبرد امور جامعه و تعیین خادمان نظام اسلامی نقش محوری داشته و فرصتی برای سهیم شدن مردم در تصمیم سازی کلان کشور و تعیین سرنوشت کشور است.

وی عنوان کرد: مردم با حضور معنادار خود در شعب رأی گیری بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ انقلاب رقم می زنند و امید می رود که بتوان با همت بلند بر نواقص و ضعف ها پیروز شد.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: حضور گسترده مردم دشمن شناس ایران نشان دهنده صیانت مردم از راه امام راحل و پاسداری از خون شهدا و وحدت ملی و انسجام اسلامی است.

وی بیان کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد که با همت بلند مردم و تلاش مضاعف و هماهنگی سه قوه با یکدیگر و به کار گیری نیروهای توانمند، کاردان، باتقوا و پاکدست از سوی دولت آینده حل می شوند.

امام جمعه اراک تصریح کرد: پیاده سازی الگوی اقتصاد مقاومتی راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی است و در مقابله با مشکلات اقتصادی هم مانند صحنه مقابله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات تکلیف و حق شرعی مردم برای تعیین سرنوشت کشور است

انتخابات تکلیف و حق شرعی مردم برای تعیین سرنوشت کشور است