مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-18سياسي

شفیعی: رای گیرندگان، مردم را در صف ببینند و فراموش نکنند


رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: در انتخابات دو نقش آفرین وجود دارد؛ یکی رای دهندگان و دیگری رای گیرندگان.

- ایسنا/خوزستان رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: در انتخابات دو نقش آفرین وجود دارد؛ یکی رای دهندگان و دیگری رای گیرندگان.

ای کاش کسانی که برای هر مسئولیتی رای مردم را می گیرند این صحنه ها و مردمی که در صف رای ایستاده اند را ببینند و فراموش نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند برگزاری انتخابات و استقبال مردم اظهار کرد: امروز روند انتخابات را می بینیم؛ باید در حوزه های رای گیری حضور پیدا کنیم و استقبال مردم را ببینیم.

الحمدالله مردم مثل همیشه شگفتی آفرین هستند.

هنوز ساعات اول رای گیری است و اینگونه جمعیت را در شعب مختلف می بینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همانطور که امروز صبح مقام معظم رهبری هنگام رای گیری گفتند این انتخابات برای ملت ایران مایه خیر خواهد بود و ان شاءالله همین طور است.

رییس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به نقش رای گیرندگان، بیان کرد: در انتخابات دو نقش آفرین وجود دارد؛ یکی رای دهندگان و دیگری رای گیرندگان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفیعی: رای گیرندگان، مردم را در صف ببینند و فراموش نکنند

شفیعی: رای گیرندگان، مردم را در صف ببینند و فراموش نکنند