مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-20سياسي

مشارکت 32 درصدی مردم شیراز در انتخابات


تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در این شهرستان شیراز یک میلیون و 64 هزار نفر بوده که با توجه به حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای میزان مشارکت مردم در در شهرستان شیراز قریب 32 درصد بوده است.

- ایسنا/فارس رییس ستاد انتخابات شیراز گفت: تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات در این شهرستان شیراز یک میلیون و 64 هزار نفر بوده که با توجه به حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای میزان مشارکت مردم در در شهرستان شیراز قریب 32 درصد بوده است.

محمدرضا امیری در خصوص نتایج انتخابات، ضمن تاکید براینکه نتایج منتشر شده در فضای مجازی پیرامون دور ششم شورای شهر شیراز، مورد تایید نیست، از حضور شکوهمند مردم در انتخابات 28 خرداد قدردانی و خاطرنشان کرد: شهرستان شیراز در انتخابات ریاست جمهوری این دوره حدود یک چهارم شعب اخذ رای استان فارس را در اختیار داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری شیراز، امیری با اشاره به برگزاری دو انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، ادامه داد: بر اساس قانون در موقعیتی که دو انتخابات با هم برگزار می شوند اولویت شمارش و جمع بندی ارسال نتیجه به انتخاباتی است که در سطح ملی برگزار می شود یعنی انتخابات ریاست جمهوری.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 32 درصدی مردم شیراز در انتخابات

مشارکت 32 درصدی مردم شیراز در انتخابات