مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 17:302021-06-20سياسي

انتشار لیست های منتخبان شورای اهواز، دروغ محض و توهم است


رییس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان گفت: انتشار لیست های منتخبان شورای شهر اهواز، دروغ محض و توهم است و هیات نظارت استان این التهابی که میان مردم ایجاد می شود را جایز نمی داند.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان گفت: انتشار لیست های منتخبان شورای شهر اهواز، دروغ محض و توهم است و هیات نظارت استان این التهابی که میان مردم ایجاد می شود را جایز نمی داند.

قاسم ساعدی در نشست خبری که امروز (30 خردادماه) در محل ستاد انتخابات شهرستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد: از مردم استان خوزستان که در ساعت های اولیه در شعب اخذ رای حضور داشتند و به دعوت مقام معظم رهبری لبیک گفتند، تشکر می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به علل تاخیر در اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز افزود: مبنا بر این بود که انتخابات شورای شهر اهواز به صورت تمام الکترونیکی برگزار شود اما در روز جمعه، وزارت کشور نتوانست کارت های الکترونیکی مورد نظر را تامین کند و به این دلیل، در شمارش و تجمیع آرا تاخیر صورت گرفته است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان گفت: در روز انتخابات به منظور صیانت از زمان و به دلیل اینکه زمان را نباید فدای ابزار کرد، ستاد انتخابات استان خوزستان تصمیم گرفت که مردم در ساعت اولیه رای گیری، دلسرد نشوند و از این رو، دستور داده شد که رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار لیست های منتخبان شورای اهواز، دروغ محض و توهم است

انتشار لیست های منتخبان شورای اهواز، دروغ محض و توهم است