مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-21سياسي

برای بهتر شدن شرایط باید به جوانان فرصت بدهیم


معاون امنیتی سیاسی استانداری قم گفت: باید باور داشته باشیم که اگر می خواهیم از وضعیت فعلی به وضعیت مطلوب تری برسیم و هدف گذاری مان تحقق سند چشم انداز 20 ساله است و برای تحقق بهتر شدن شرایط مان به عنوان قدرت اول منطقه ای باید به جوانان اعتقاد داشته باشیم.

- ایسنا/قم معاون امنیتی سیاسی استانداری قم گفت: باید باور داشته باشیم که اگر می خواهیم از وضعیت فعلی به وضعیت مطلوب تری برسیم و هدف گذاری مان تحقق سند چشم انداز 20 ساله است و برای تحقق بهتر شدن شرایط مان به عنوان قدرت اول منطقه ای باید به جوانان اعتقاد داشته باشیم.

بیژن سلیمان پور، معاون امنیتی سیاسی استانداری قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: اگر به عنوان یک کشور اسلامی به تاریخ صدر اسلام توجه کنیم می بینیم که در سیره و سنت پیامبر اعظم(ص) و امامان معصوم (ع) توجه به جوان یک جایگاه خاص و ویژه ای داشته است و در روز عاشورا نیز جوان ترین سرباز امام حسین (ع) حضرت علی اصغر (ع) و علی اکبر (ع) بودند و این ها بودند که به میدان آمدند و از جدشان، امام و ولایت حمایت و از دین الهی و ارزش های الهی دفاع کردند و شهید شدند.

وی ادامه داد: در نهضت امام خمینی (ره) نیز همین گونه بود و ایشان به این مسئله تاکید داشتند و آن زمان فرمودند که افرادی که باید آینده این نظام را شکوفا و انقلاب را صادر کنند، این نهضت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بهتر شدن شرایط باید به جوانان فرصت بدهیم

برای بهتر شدن شرایط باید به جوانان فرصت بدهیم