مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:452021-06-23سياسي

ظرفیت سمن های فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد به کار گرفته شود


معاون امورپیشگیری بهزیستی استان مرکزی استفاده از ظرفیت شبکه ها و سمن های فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد را در شرایط حاضرحائز اهمیت برشمرد.

- مهناز سالاروند در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در بهزیستی استان مرکزی اظهار کرد: این نهاد با در نظر گرفتن پاندمی کرونا  برنامه های اجرایی خود را به مدت یک هفته  عمدتاً با محوریت فعالیت در فضای مجازی و همکاری فرابخشی با سایر دستگاه ها از جمله (هلال احمر، سازمان تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی، شورای هماهنگی و .

) در قالب آموزش خانواده ها، اطلاع رسانی در خصوص اعتیاد و عوارض آن، انتشار مطالب علمی از قبیل پخش کلیپ، موشن، در فضای مجازی توزیع بروشور، نصب بنر و پوستر در معابر عمومی با شعار جهانی 1400 اجرا می کند.

وی با بیان اینکه 5 تا 9 تیرماه هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده است، افزود: شعار امسال روز جهانی مبارزه با مواد مخدر حقایق درباره مواد مخدر را به اشتراک بگذاریم تا زندگی ها را نجات دهیم است که تلاش تمامی  دستگاه ها و سازمان های مردم نهاد در راستای  تحقق این شعار خواهند بود.

 معاون امورپیشگیری  بهزیستی استان مرکزی به آموزش واطلاع رسانی در خصوص اعتیاد وعوارض آن به جامعه هدف بهزیستی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته نیز در زمینه  مهارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سمن های فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد به کار گرفته شود

ظرفیت سمن های فعال در حوزه پیشگیری از اعتیاد به کار گرفته شود