مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-23سياسي

توزیع 244 دستگاه پنل خورشیدی بین عشایر دوقطبی لرستان


244 دستگاه پنل خورشیدی در مرحله نخست بین عشایر دوقطبی که از شهر و روستا دور بوده و به شبکه برق سراسری دسترسی ندارند درمنطقه عشایری گاومیر بخش زاغه شهرستان خرم آباد توزیع شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور عشایر لرستان گفت: 244 دستگاه پنل خورشیدی در مرحله نخست بین عشایر دوقطبی که از شهر و روستا دور بوده و به شبکه برق سراسری دسترسی ندارند درمنطقه عشایری گاومیر بخش زاغه شهرستان خرم آباد توزیع شد.

سیدضیاء موسوی نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با تلاش و کوشش سازمان امورعشایر ایران و وزارت نیرو اقداماتی جهت تأمین پنل های خورشیدی به تعداد 20هزار دستگاه در سال جاری جهت توزیع بین عشایر کوچرو بعمل آمده و امروز در این منطقه عشایری شاهد روشنایی سیاه چادرهای عشایر هستیم.

وی ادامه داد: سهم لرستان از این 20 هزار دستگاه 1308 دستگاه است که تاکنون 244 دستگاه بین عشایر دوقطبی که در قشلاق و ییلاق فاقد برق هستند توزیع شد.

موسوی نیا افزود: بقیه پنل های خورشیدی تاپایان مرداد ماه سالجاری با هماهنگی شرکت نیروی برق استان و اداره کل امورعشایر تأمین و بین عشایر توزیع خواهد شد.

مدیرکل امور عشایری لرستان تصریح کرد: همانطور که عشایر کشور نیاز به آب آشامیدنی سالم دارند تأمین برق آنان نیز از دیگر اولویت هاست و با بردن روشنایی به سیاه چادرها، عشایر از انرژی پاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 244 دستگاه پنل خورشیدی بین عشایر دوقطبی لرستان

توزیع 244 دستگاه پنل خورشیدی بین عشایر دوقطبی لرستان