مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:102021-06-23اقتصادي

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شادگان در مردادماه


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان از بهره برداری کامل از تصفیه خانه فاضلاب شادگان در اواسط مردادماه خبر داد.

- فرزان عباسیان در نشست قرارگاه محرومیت زدایی خوزستان که امروز (دوم تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در خصوص تسهیلات ماده 56 قانون الحاق اظهار کرد: از 2 هزار و 190 میلیارد تومان از محل ماده 56، حدود 800 میلیارد تومان پروژه در زمینه فاضلاب استان خوزستان در سامانه دولت تعریف شده و آماده برگزاری مناقصه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این 800 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های فاضلاب در شهرستان های مسجدسلیمان، ماهشهر، بندر امام و شادگان در نظر گرفته شده که اسناد آن از حدود 10 روز پیش در سامانه دولت قرار گرفته است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: اعتبار پروژه های فاضلاب آبادان که حدود 400 میلیارد تومان ارزش اعتباری دارند نیز شنبه هفته آینده در سامانه دولت قرار خواهد گرفت.

عباسیان افزود: در دشت آزادگان برای استفاده از تسهیلات ماده 56 با بانک عامل به توافق نرسیده ایم و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که باید حل شود اما علی رغم مکاتبات انجام شده این مساله تاکنون به نتیجه نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شادگان در مردادماه

بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب شادگان در مردادماه