مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 18:152021-06-23حوادث

دستگیری متهمان نزاع دسته جمعی مقابل بیمارستان نیشابور


فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان نزاع و درگیری دسته جمعی مقابل بیمارستان حکیم در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان نزاع و درگیری دسته جمعی مقابل بیمارستان حکیم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مصدوم شدن فردی با سلاح سرد و بستری شدن وی بر اثر نزاع در مقابل بیمارستان حکیم، بلافاصله گشت کلانتری 13 قدس به محل اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: در حین تنظیم گزارش توسط افسر گشت کلانتری در خصوص چاقو خوردگی مصدوم ، از طریق مرکز 110 اعلام می شود که تعدادی از دوستان فرد مصدوم با اسلحه شکاری و سلاح سرد در مقابل بیمارستان حکیم با برخی دیگر درگیر می شوند که به دلیل حساسیت موضوع دو تیم گشتی به محل اعزام شده که مأموران با رعایت کلیه جوانب پس از شلیک چند تیر هوایی به نزاع خاتمه می دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متاسفانه در این نزاع که هشت نفر مشارکت داشتند تعداد 6 نفر مجروح و هفت نفر دستگیر شدند و تلاش برای دستگیری یک نفر دیگر تا حصول نتیجه توسط پلیس ادامه دارد.

در این رابطه همچنین دو دستگاه خودرو هم توقیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهمان نزاع دسته جمعی مقابل بیمارستان نیشابور

دستگیری متهمان نزاع دسته جمعی مقابل بیمارستان نیشابور