مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:252021-06-26ورزشي

زنگ خطر برای استراتژیک ترین سایت پروازی ایران!


رییس انجمن ورزش های هوایی استان کرمانشاه سایت پروازی ویس قرنی با امکان تیک آف همزمان برای شش تا هفت خلبان را استراتژیک ترین سایت پروازی ایران خواند و گفت: - ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن ورزش های هوایی استان کرمانشاه سایت پروازی ویس قرنی با امکان "تیک آف" همزمان برای شش تا هفت خلبان را استراتژیک ترین سایت پروازی ایران خواند و گفت: متاسفانه بی توجهی به ایجاد زیرساخت ها در این سایت باعث شده تا به مرور سایت های دیگری در کشور جایگاهشان قدرتمندتر شود.

محمدرضا نقدی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری مسابقات مسافت آزاد(کراس کانتری) پاراگلایدر در سایت ویس قرنی، اظهار کرد: این مسابقات طی دو روز با حضور خلبانانی از کرمانشاه، کردستان، ایلام، تهران، بندرعباس و تبریز برگزار شد.

وی تصریح کرد: همزمان با برگزار این رقابت ها، یک دوره کلاس آموزشی مسافت آزاد را نیز در استان برگزار کردیم که در آن خلبانان ایرانی که در رقابت های جهانی حضور دارند، آخرین تجربیات خود را در خصوص این رشته در اختیار خلبانانی از سراسر کشور قرار دادند.

رییس انجمن ورزش های هوایی استان اضافه کرد: این کلاس های آموزشی به شکل حضوری برای 100 خلبان حاضر در مسابقات مسافت آزاد کرمانشاه و به شکل مجازی برای حدود 400 خلبان دیگر کشور برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر برای استراتژیک ترین سایت پروازی ایران!

زنگ خطر برای استراتژیک ترین سایت پروازی ایران!