مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:352021-06-26اقتصادي

ارزان فروشی دام عشایر در خراسان شمالی


رییس اداره امور تعاونی های اداره کل عشایری خراسان شمالی گفت: دلالان در بازار دام زنده وارد شده و با ترفندهای مختلف دسترنج دامداران را با قیمت کمتری خریداری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکیهان، علی اکبر اصغرزاده اظهار داشت: دلالان، دام زنده را با قیمت پایین از عشایر خریداری می کنند تا با اجرای طرح خرید تضمینی دام عشایر با قیمت بالاتر عرضه کنند.

وی افزود: اکنون قیمت دام زنده در استان بسیار پایین است در این زمینه اعلام شد که دام عشایر به صورت تضمیمی خریداری شود، اما هنوز اجرایی نشده این در حالی است که کمبود نقدینگی، عشایر را وادار به فروش دام زنده کرد.

رییس اداره امور تعاونی های اداره کل عشایری خراسان شمالی گفت: قیمت دام زنده در استان روند رو به کاهش دارد و در این زمینه عشایر استان در انتظار اجرای این طرح هستند تا قیمت در بازار متعادل شود.

وی افزود: زمان آغاز اجرای طرح خرید تضمینی دام عشایر، 17 خردادماه جاری اعلام شد اما هنوز در این استان آغاز نشده است در این زمینه برخی مشکلات در دستورالعمل خرید دام زنده سبب شد تا از تهران برای اجرای این طرح استعلام شود.

رییس اداره امور تعاونی های اداره کل عشایری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در جدول خرید ترکیبی، 35 درصد از دام زنده بز، پنج درصد قوچ و مابقی میش و بره است اما عشایر این استان در جمعیت دامی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزان فروشی دام عشایر در خراسان شمالی

ارزان فروشی دام عشایر در خراسان شمالی