مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 09:102021-06-27سياسي

برگزاری دوره روضه خوانی برای اهل منبر


دوره مقدماتی ستایشگری اهل بیت(ع) از سوی موسسه علمی و فرهنگی حداث الحسین علیه السلام با هدف تربیت طلاب برای روضه خوانی صحیح و متقن کوتاه پس از منبر در مجالس مذهبی برگزار می شود.

- حجت الاسلام سیدمجید موسوی مدیر موسسه حداث الحسین علیه السلام در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: دوره مقدماتی ستایشگری اهل بیت علیه السلام از سوی موسسه علمی و فرهنگی حداث الحسین علیه السلام با هدف تربیت طلاب برای ستایشگری صحیح و متقن کوتاه پس از منبر در مجالس مذهبی برگزار می شود.

وی افزود: این دوره آموزشی از سال ها پیش ابتدا در خانه حجت الاسلام میرزامحمدی و سپس در مدرسه فیضیه قم برگزار می شود و حدود 10 سال است که در قالب موسسه علمی و فرهنگی حداث الحسین علیه السلام برگزار می شود که امسال در دو قالب مجازی برای عموم و حضوری صرفاً برای طلاب رسمی برگزار خواهد شد.

موسوی با اشاره به اینکه دوره آموزشی امسال از 2 شهریورماه همزمان با 15 ماه محرم آغاز خواهد شد، تصریح کرد: در قالب 24 جلسه مهارتی، 24 جلسه کارگاهی و 24 جلسه محتوایی (هر هفته سه شنبه ها بعد از محتواهای آموزشی به علاقه مندان ارائه می شود.

مدیر موسسه حداث الحسین علیه السلام ادامه داد: دروس محتوایی این دوره ها شامل ضرورت و جایگاه ستایشگری، آداب نوکری، فقه الرثاء، تاریخچه عزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره روضه خوانی برای اهل منبر

برگزاری دوره روضه خوانی برای اهل منبر